#11 nog maar twee nachtjes slapen

31 augustus 2017

Afgelopen week heb ik me terug getrokken op een van de Canarische eilanden, Tenerife. Een lang geleden geplande vakantie die eindelijk vorm kreeg. Stiekem krijg ik hier meer rust dan dat ik gedacht nodig te hebben. De laatste weken vind ik namelijk erg zwaar. Een reis die ik al heel lang wil maken komt steeds dichterbij. De gedachte dat ik niet langer wil wachten en onzekerheden of ik alles goed heb geregeld zitten me hoog. Ook moet ik "afscheid" nemen van de mensen die ik lief heb, mijn omgeving en vaste basis. Iets wat voor mij in het dagelijkse leven heel belangrijk is. Ik ga nu leren deze basis bij mezelf te leggen ongeacht met wie of waar ik ben.

Maar nu na een week van relativeren en uitrusten ben ik er klaar voor! Morgen vertrek ik naar Amsterdam en zaterdagmorgen vlieg ik naar mijn eerste bestemming Lombok, Indonesië.

Tot dan!

IMG_0006

1. Joep:
    31 augustus 2017
    Doe ze allemaal heeeeel veel groetjes en ondanks dat je het af en toe heel zwaar zult hebben, is dit een fantastische groei periode voor je. HEEL VEEL SUCCES EN WE BLIJVEN JE VOLGEN.

Dieke knoefel, Joep en Marijke
  2. Chris en wies:
    toy-toy-toy!

Leefs Chris en Wies!
  3. Peggy:
    13 september 2017
    Goed bezig!

Hartelijke groet uit een herfstachtig Nederland,
    Peggy