#04 Laat 2017 maar komen

20 januari 2017

Het nieuwe jaar is ondertussen alweer 20 dagen oud en dat betekend tijd voor een kleine up date. Hopelijk heeft iedereen een goede start van het nieuwe jaar gehad. Ik anders wel. 2016 was niet voor iedereen even makkelijk en ook voor mij waren er wat downs. Maar vooral deze downs hebben ervoor gezorgd dat ik ga doen wat ik al heel lang heel graag zou willen doen. Dus ik zeg laat 2017 maar komen!

Op dit moment ben ik bezig met mijn werkgever om mijn verlof rond te krijgen. Eind deze maand staat een afspraak gepland. Want ja ik heb het geluk dat ik onbetaald verlof krijg. Wat betekend dat als mijn reis is afgelopen ik gewoon weer aan het werk kan (yes!).

Tevens heb ik voor het nieuwe jaar een andere zorgverzekering afgesloten wat betekend dat zowel alle inentingen en malariatabletten die ik nodig heb voor mijn reis vergoed worden. Dat is mooi want dit zorgt ervoor dat er weer wat extra geld overblijft voor het vrijwilligerswerk. Want ja die malariatabletten bleken toch echt wel heel duur...

In oktober 2016 ben ik stilletjes begonnen met het uitspreken van een droom die mij niet te realiseren leek maar nu blijkt het toch wel echt te gaan gebeuren! En zelfs nog binnen één jaar. Dit ook allemaal mede dankzij jullie hulp! Via mijn crowdfunding project heb ik namelijk al 54% van mijn eindbedrag binnen gehaald. Ik kan dus al minstens 62 dagdelen gaan helpen. En hier ben ik iedereen ontzettend dankbaar voor!

Ondertussen ben ik ook te vinden op Facebook. Door mijn pagina te liken kun je nog meer verhalen, foto's en andere interesses rond deze reis volgen. Like: www.facebook.com/maudgoesasia

I thank you for your part in my journey

backpack passen