#05 mag ik al aftellen?

5 maart 2017

Zo nu de carnaval en ook het carnavalsgriepje (bijna) voorbij is wordt het weer tijd voor het serieuze werk. Mag ik al aftellen? Het zijn namelijk nog maar 6 maanden totdat het september is oftewel mijn reis gaat beginnen!

Eigenlijk is mijn reis allang begonnen want het is een hele trip om alles te regelen en uit te zoeken. Gelukkig wel leuk om te doen. Ondertussen heb ik ook de stoute schoenen aangetrokken en gevraagd of ik geen 4 maar 5 maanden verlof kan opnemen. Het is namelijk zo met 4 maanden verlof kan ik nooit de volle 4 maanden weg gaan. Niet zo slim van mij maar... het is goedgekeurd. Amazing dat dit gewoon allemaal kan en lukt.

Nu dat zeker is kan ik verder met het uitzoeken. Het word wel langzaamaan tijd dat ik mijn reis ga vaststellen en de vliegtickets boeken. (oeeeh het word steeds meer realiteit!). Dus nu de financiën op een rijtje zetten en berekenen wat ik allemaal kan gaan doen! Ondertussen wordt er via mijn crowdfunding nog steeds mee gespaard (dank daarvoor) en heb ik al 61% binnen. Mijn doel komt steeds meer in zicht maar ik ben er nog niet.

Wie helpt mij helpen?

Manon8